Trodde stressen var över.

Jag trodde aldrig att dagarna efter Jul skulle vara minst lika stressiga som dagarna innan, men i år var det nog till och med värre. Juldagen tillbringades med att planera annandagen, då jag var tvungen att åka ner på rean och leta efter en present till mor. Hon fyllde nämeligen 40 den 26:e. Grattis i efterskott!

Så kl 10 på onsdagen åkte jag ner på stan för att shoppa. Det slutade med att jag hittade massor av saker till mig själv, men inget till mamma. Sedan åt jag en god lunch med min bästa vän och hennes kompis. Var väldigt roligt att träffas igen då vi inte setts så mycket sedan studenten.
 
På kvällen åkte jag och mr. R så till kalaset, och det var jättetrevligt. Åt en god middag och lekte lite charader och sånt, tyvärr var vi tvungna att åka ganska så tidigt, men jag hade i alla fall jättetrevligt.

Nu är även nyår planerat och klart, det blir att åka hem till svärmor och fira. Ser verkligen framemot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0