Snygga hörlurar

Jag satt på bussen häromdan och såg en tjej som hade gjort det här och det är så snyggt! Allt som behövs är ett par vanliga hörlurar eller plug-ins, pärlor och en liten sax tex. en nagelsax. Så jag gick in på Panduro och köpte en påse med vanliga stavpärlor, sedan åkte jag hem och satte mig och började.
Det enda som behöver göras är att göra ett litet snitt i sidan på pärlan och sedan dra över den på sladden. Det krävs ju visserligen en hel del tålamod och det är väldigt pilligt. Men ack så fint när det är färdigt!
 Här syns det hur jag klippte pärlan.
Det blir lättare med varje pärla, men som sagt, väldigt pilligt!
Så här kan det till exempel se ut, jag valde guldfärgade pärlor, men det finns ju i alla möjliga färger. Nu ska jag bara fortsätta med resten! Kommer bilder på slutresultatet sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0