Full fart

Idag fick jag äntligen sova ut, och det känns så skönt. Hela veckan har varit full av spring och stress, så när jag kommit hem från praktiken så har jag inte orkat skriva något inlägg. Ska försöka bli lite bättre på det.

Idag är det den 1:a December, vilket innebär att det snart är jul! Jag vet att dem är till för de små, men jag brukar faktiskt alltid köpa en chokladkalender. På något sätt är jag löjligt förtjust i de små chokladbitarna. Men jag tänkte bjuda på lite bilder av jul idag, för att höja känslan lite.

Det kanske inte är en bild av de klassiska juldekorationerna, men jag tycker det känns varmt och gemytligt ändå. Bilderna är från Hus & Hem och jag tycker ändå att känslan av jul är helt klar i detta fina hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0